ФОП Полівода Т.Г. (далі – Виконавець), керуючись ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, публічно пропонує необмеженому колу осіб (надалі - Замовник) послуги на умовах, визначених цим Договором.
Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами. Договір має юридичну силу відповідно до ст.ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівнозначним Договору, підписаному Сторонами. Укладаючи цей Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору.
1. ТЕРМІНИ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Замовник — будь-яка дієздатна фізична особа, якій виповнилось 18 (вісімнадцять) років, має законне право вступати в договірні відносини із Виконавцем, яка акцептувала Послугу.
1.2. Сторони — Замовник та Виконавець.
1.3. Послуги – набір послуг, що надаються Виконавцем в порядку і на умовах, визначених цим Договором та на Веб-сайті Виконавця.
1.4. Публічна оферта - пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що містяться в публічній оферті. Публічна оферта може бути відкликана Виконавцем в будь-який момент до її прийняття. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовами Публічної оферти в повному обсязі шляхом акцепту.
1.5. Прийняття пропозиції (акцепт) - надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених Публічною офертою, шляхом повної або часткової оплати послуг, та є підтвердженням, що Замовник ознайомився та погодився з умовами цього Договору.
1.6. Договір – це правочин про надання та отримання послуг, який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах Публічної оферти з моменту її акцептування Замовником.
1.7. Веб-сайт Виконавця – сайт Виконавця, доступний за посиланням https://www.foxtravel.com.ua/uk/.
1.8. Виконавець в порядку та на умовах визначених цим Договором приймає на себе зобов’язання надати Замовнику Послуги в порядку і на умовах, визначених в Публічній оферті та на Веб-сайті Виконавця, а Замовник - вчасно та у повному обсязі оплачувати та приймати ці Послуги.
1.9. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем повної або часткової оплати Замовником замовлених Послуг або вчинення інших дій , передбаченим на веб-сайті або іншим чином за домовленістю сторін, що свідчать про згоду Замовника дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. момент укладення договору може бути підтверджений також іншим способом
1.10. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання даного Договору відповідно до його умов.
1.11. Якщо Замовник не згодний з умовами Публічної оферти, він не має права укладати цей Договір. Відповідно Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами даного Договору.
1.12. Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Замовника на сайті Виконавця. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, цей Замовник має право розірвати Договір протягом 3 (трьох) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору. Не розірвання Замовником Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Замовника зі змінами внесеними до Договору.
1.13. Перед акцептуванням та оплатою послуг, Замовник повинен самостійно ознайомитись з деталями надання Послуг, визначених в Публічній оферті та на сайті Виконавця, зокрема, але не виключно: вид, дата, тривалість, загальна тривалість Послуг, порядком здійснення оплати, місцем надання Послуг, вимогами, які встановлені на окремі види маршрутів (наявність документів, що посвідчують особистість, особистого страхування, спеціальний одяг та/або взуття, спорядження та інше), за необхідності звернутися за роз’ясненням до Виконавця.
1.14. За запитом Замовника Виконавець проводить консультацію щодо умов надання Послуг. Ніякі претензії за результативністю застосування Замовником знань і навичок, отриманих в результаті консультації, не можуть бути пред'явлені Виконавцеві. Відповідальність за використання цих знань і навичок, а також за будь-які результати, прямі або побічні ефекти, отримані в результаті використання цих знань і навичок, цілком і повністю лежить на Замовникові.
1.15. Надання Послуг здійснюється Виконавцем за попередньою оплатою послуг, акцептованих Замовником. Оплата вважається здійсненою в момент її зарахування на розрахунковий рахунок Виконавця.
2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
2.1. Замовник зобов’язується:
2.1.1. Вчасно та в повному обсязі оплатити Послуги за цим Договором.
2.1.2. Вчасно здійснювати приймання наданих Послуг.
2.1.3. Надати Виконавцю інформацію, необхідну для надання Послуг за цим Договором.
2.1.4. Дотримуватися під час надання Послуг законодавства, поважати соціальний устрій, звичаї, традиції, релігійні норми, а також дотримуватися загальноприйнятих норм моралі.
2.1.5. Дотримуватися під час надання Послуг правил особистої безпеки. Уважно слухати інструктаж Виконавця та дотримуватись його.
2.1.6. Ставитися до майна, отриманого від Виконавця чи третіх осіб, з належною дбайливістю і обачністю, дотримувати встановлених правил користування таким майном. Відшкодувати Виконавцю чи третім особам збитки, пов’язані з псуванням спорядження, якщо таке мало місце.
2.1.7. Під час надання Послуг виконувати, вимоги, вказівки та рекомендації Виконавця (організатора / гіда / екскурсовода) з усіх питань організації і переміщень групи.
2.1.8. Співставити складність програми з рівнем своєї підготовки. Якщо рівень підготовки недостатній для успішного проходження маршруту, то відмовитись від отримання Послуг або підвищити рівень своєї підготовки (біг, тренування тощо).
2.1.9. Мати всі документи, дозволи, одяг, взуття, спорядження тощо, які необхідні для надання Послуг.
2.1.10. В особистих інтересах та інтересах групи вчасно інформувати Виконавця про погіршення стану здоров’я чи отримання травми.
2.1.11. У випадку отримання послуг неповнолітньою особою звернути на це увагу Виконавця. Надання послуги неповнолітній особі обговорюється окремо і можливо лише, якщо це передбачено маршрутом. Надання послуг неповнолітньому можливо лише за присутності його законних представників або іншого супроводжуючого, що за необхідності має доручення від законних представників неповнолітнього.
2.2. Замовник має право:
2.2.1. Отримати інформацію відповідно до вимог Закону України «Про туризм», Закону України «Про захист прав споживачів» та положень цього Договору.
2.2.2. Скористатися акцептованою та оплаченою Послугою відповідно до умов цього Договору.
2.3. Виконавець зобов’язується:
2.3.1. Інформувати Замовника про правила та вимоги щодо організації надання послуг, їх якості і змісту, про права та обов'язки Завмовника при отриманні послуг.
2.3.2. Сповіщати Замовника про обставини, що перешкоджають наданню Послуг.
2.3.3. Інформувати Замовника електронною поштою або телефоному випадку неможливості надати послуги в силу обставин, що не залежать від Виконавця;
2.3.4. До дати початку надання Послуг надавати Замовнику повну та своєчасну інформацію про Послуги, зокрема:
2.3.4.1. умови надання послуг, порядок зустрічей, супроводу Замовника;
2.3.4.2. дату і час початку та закінчення Послуг, їх тривалість;
2.3.4.3. відомості про мінімальну кількість Замовників у групі, терміни інформування Замовника про те, що Послуга не буде надана через недобір групи;
2.3.4.5. актуальну ціну Послуг і порядок здійснення оплати; інформацію про Виконавця та інших організацій, уповноважених на прийняття претензій Замовника;
2.3.4.6. інформацію про правила поведінки під час надання Послуг тощо.
2.3.5. Своєчасно повідомляти Замовника про всі зміни, якими Сторони керувались при укладенні Договору, у тому числі при акцептуванні Замовником оферти Виконавця, що відбулися внаслідок істотної зміни обставин, з яких Сторони виходили при укладенні цього Договору або внаслідок настання обставин непереборної сили. До істотних змін обставин належать: непередбачене збільшення транспортних тарифів; введення нових або підвищення діючих ставок податків і зборів та інших обов'язкових платежів; різка зміна курсу національних валют; інші підстави, за домовленістю сторін.
2.4. Виконавець має право:
2.4.1. Відмовитися в односторонньому порядку від виконання Договору у випадку порушення Замовником встановленого Договором порядку оплати, за неявку чи запізнення Замовника у встановлені місце та час збору, а також у випадках ненадання або несвоєчасного надання Замовником відомостей і документів, необхідних для виконання Договору, або порушення Замовником інших обов'язків, встановлених цим Договором із застосуванням наслідків, встановлених даним Договором.
2.4.2. Відмовитись від надання Послуг у зв’язку з недобором групи (якщо надаються групові Послуги). У такому разі, Виконавець повертає Замовнику вартість ненаданих Послуг протягом 5 робочих днів з дня отримання відповідної заяви Замовника із зазначенням реквізитів для перерахування вартості Послуг.
2.4.3. Відмовитись від надання Послуг у зв’язку з неможливістю їх надання з причин, які не залежать від Виконавця (несприятливі погодна умови, рішення уповноважених органів, страйки, революції, військові дії, оголошена та неоголошена війна, терористичні акти, протиправні дії/бездіяльність/рішення компетентних державних органів України, протиправні дії третіх осіб, невиконання договору третіми особами та ін.). У такому разі, Виконавець повертає Замовнику вартість ненаданих Послуг (за виключенням фактично понесених витрат) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання відповідної заяви Замовника із зазначенням реквізитів для перерахування вартості Послуг.
2.4.4. У випадку, якщо після акцепту Замовником публічної оферти Виконавець не має можливості надати Послуги на погоджених Сторонами умовах, останній має право вжити альтернативні заходи без покладення додаткових витрат на Замовника Послуг, а в разі потреби – здійснює відшкодування різниці між вартістю Послуг, запропонованих в якості альтернативних, та акцептованих Замовником Послуг. Якщо Замовник спожив альтернативно запропоновані Виконавцем Послуги, дане свідчить про згоду Замовника із запропонованими Виконавцем альтернативними Послугами (заходами).
2.4.5. Змінювати маршрут або графік надання послух на власний розсуд та у випадках несприятливих обставин (погодні умови, обмеження з боку влади тощо).
2.4.6. Опублікувати будь-які матеріали та відгуки, створені Замовником в процесі користування послугою, без будь-яких обмежень або компенсації з боку Виконавця.
3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
3.1. У випадку порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та відповідно до законодавства України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.
3.2. Виконавець не несе відповідальності перед Замовником та не повертає сплачену вартість послуг та не здійснює компенсацію за моральний збиток за:
3.2.1. ненадання Послуг внаслідок несвоєчасної, неповної чи неправильної оплати послуг Замовником;
3.2.2. помилкові відомості (неправдиву інформацію), надану Замовником, в тому числі помилкових відомостей про осіб, для яких Замовник замовляє Послуги;
3.2.3. ненадання Замовником особам, для яких Замовник замовляє послуги повної та достовірної інформації щодо Послуг, передбачених цим договором і законодавством в сфері захисту прав споживачів і туристичної діяльності;
3.2.4. за неявку чи запізнення Замовника у встановлені місце та час збору;
3.2.5. за недотримання Замовником встановлених Правил перебування під час надання Послуг та за збитки завдані Замовником третім особам. У такому випадку, Замовник самостійно несуть відповідальність та відшкодовують завдані збитки та/або шкоду;
3.2.6. збитки, що нанесені третіми особами Замовнику під час надання Послуг;
3.2.7. збереження майна Замовника;
3.2.8. шкоду, заподіяну здоров’ю, майну, багажу Замовника третіми особами під час надання Послуг;
3.2.9. неможливість Замовника скористатися замовленими послугами із причин порушення правопорядку, заподіяння шкоди (занепокоєння) навколишньому середовищу, оточуючим, в тому числі в результаті перебування Замовника в стані алкогольного сп'яніння або порушення інших правил поведінки в громадських місцях;
3.2.10. невикористання Замовником Послуг з власної ініціативи чи вини, в тому числі з причини хвороби, несприятливої погоди тощо.
3.2. Замовник має право відмовитись від одержання послуг до дати початку їх надання Виконавцем, відшкодувавши витрати, які вже поніс Виконавець на момент відмови від Послуг, у такому розмірі:
3.2.1. при відмові за 40 днів до дати початку надання Послуг – у розмірі 0% від вартості Послуг;
3.2.2. при відмові у період від 39 до 15 днів до дати початку надання Послуг – у розмірі 50% від вартості Послуг;
3.2.3. при відмові за 14 днів і менше до дати початку надання Послуг – у розмірі 100% від вартості Послуг.
3.3. Сторони не несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за Договором у разі, якщо таке невиконання викликане обставинами непереборної сили. Під обставинами непереборної сили в цьому Договорі слід розуміти стихійні лиха (повені, виверження вулканів, землетруси і т.д.), страйки, революції, військові дії, оголошена та неоголошена війна, терористичні акти, протиправні дії/бездіяльність/рішення компетентних державних органів України та Країни перебування, протиправні дії третіх осіб, невиконання договору третіми особами, а також інші обставини (та їх наслідки), що стали причиною невиконання Виконавцем (його контрагентами) умов даного Договору при умові, що вказані обставини не могли бути усунені сторонами, виникли поза їх волею та не могли бути прямо передбачені ними при укладанні цього Договору. Сторона, яка не може виконати своїх зобов'язань за Договором, повинна інформувати іншу сторону в письмовій формі протягом 24 годин. Разом з тим форс-мажор не є підставою для розірвання Договору і невиконання грошових зобов'язань за даним Договором. Сторони підтверджують дію обставин непереборної сили документом, виданим компетентним державним органом.
3.4. Сторони підтверджують, що посилання на невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, з підстави діючого воєнного стану, що відповідно до листа ТПП України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 є форс-мажорною обставиною, можливо Сторонами тільки в тому випадку, якщо воно безпосередньо впливає на можливість виконання цього Договору, тобто невиконання або неналежне виконання зобов’язань по цьому Договору однією із Сторін, повинно бути саме результатом впливу вказаних обставин непереборної сили, та підтверджуватись документально.
3.5. Виконавець не несе відповідальності за стан здоров'я Замовника. Замовник розуміє і усвідомлює, що обраний ним маршрут може носити характер екстремального і може бути пов’язаний з ризиками для життя чи здоров’я. Користувач зобов’язується не висувати претензій та судових позовів до Виконавця у випадку настання неблагополучних подій. Замовник зобов'язаний самостійно застрахувати своє життя та здоров’я та самостійно нести за них відповідальність у випадку порушення техніки безпеки.
3.6. Замовник гарантує належний стан власного здоров’я, достатню фізичну підготовку, наявність необхідних документів, дозволів, взуття, одягу та особистого спорядження тощо, що дозволяє отримувати Послуги, інакше - Виконавець має право відмовити Замовнику в наданні послуг.
3.7. Виконавець не несе відповідальності у випадку неможливості Замовника скористатися заброньованим Послугами (повністю або частково) внаслідок несприятливих погодних явищ.
3.8. Виконавець не несе відповідальності щодо відшкодування грошових витрат Замовника за оплачені Послуги, якщо Замовник за своїм розсудом або у зв’язку з іншими обставинами, які лежать поза межами компетенції Виконавця, не скористався всіма чи частиною запропонованих та сплачених послуг.
3.9. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність очікувань та сподівань Замовника реальності та/або відповідно за незадоволення від наданих послуг, оскільки уява кожної конкретної особи носить особистий та суб’єктивний характер.
3.10. Виконавець не несе відповідальності за затримку та перебої у наданні Послуг, що відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю та / або залежать від третіх осіб.
3.11. У разі понесення Виконавцем, пов’язаних з порушенням Замовником законодавства та інших правил в місці перебування, Замовник зобов’язаний відшкодувати такі збитки в повному обсязі.
3.12. Виконавець не несе відповідальності та не проводить компенсації за негативні наслідки, які сталися по причині дії чи бездіяльності третіх осіб.
3.13. Замовник розуміє і усвідомлює, що обраний ним маршрут в рамках даного Договору може носити характер екстремального і може бути пов’язаний з ризиками для життя чи здоров’я. Замовник зобов’язується не висувати претензій та судових позовів до Виконавця у випадку настання неблагополучних подій. Замовник зобов'язаний самостійно застрахувати своє життя та здоров’я та самостійно нести за них відповідальність у випадку порушення техніки безпеки, розміщеної на сайті Виконавця та роз’ясненої йому Виконавцем перед або під час надання Послуг.
3.14. Витрати, пов’язані з достроковим припиненням руху по маршруту з групою, в тому числі витрати на евакуацію Замовника, незалежно від її причини, покладаються на Замовника.
3.15. Виконавець не несе відповідальності за фактичні, побічні, непрямі або прямі збитки, прямо або побічно упущену вигоду або неотримання доходів, втрату даних або інших нематеріальних цінностей, пов'язані: а) з доступом Замовника до послуг і їх використанням або неможливістю такого доступу або використання; б) з матеріалами або поведінкою, в тому числі ганебною, образливою або незаконною, будь-якої третьої сторони; в) з несанкціонованим доступом, використанням або зміною матеріалів Замовника або інформації.
4. ПОРЯДОК ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
4.1. При наявності будь-яких зауважень щодо якості послуг Замовник має негайно звернутися до Виконавця. У випадку, якщо під час надання Послуг Замовник не звернувся до Виконавця, вважається, що послуги були надані якісно та без претензій і прийняті Виконавцем.
4.2. У випадку не врегулювання проблемної ситуації на місці, претензії до якості Послуг пред'являються Замовником у письмовій формі протягом 7 днів з дня надання Послуг. У претензії обов’язково вказуються: інформація про обставини (факти) та докази, що свідчать про наявність в послузі істотних недоліків, включаючи суттєві порушення вимог до якості послуг, розмір грошових коштів, що підлягають сплаті Замовнику в якості відшкодування понесених збитків. До претензії додаються копії документів, що підтверджують визначені Замовником в претензії обставини, реальні збитки, понесені Замовником.
4.3. Претензія Замовника про ненадання (неналежне надання) Послуг, вважається необґрунтованою, якщо Замовник скористався альтернативною послугою, запропонованою йому замість тієї, яка з тих, чи інших причин не могла бути надана. Послуга в даному випадку вважається наданою належним чином.
4.4. У разі виникнення спору за Договором між Замовником та Виконавцем, Сторони докладуть всіх зусиль для того, щоб вирішити конфліктну ситуацію шляхом переговорів.
4.5. У разі недосягнення згоди в результаті переговорів, спір вирішується згідно чинного законодавства України.
4.6. Ні в якому разі сума сукупної відповідальності за всіма претензіями щодо послуг не може перевищувати більшої з двох наступних сум: 1000 грн або загальної суми оплати, отриманої від Замовника за Послуги протягом останніх шести місяців.
5. ІНШІ УМОВИ
5.1. Дія Договору припиняється виконанням Сторонами своїх зобов’язань відповідно до його умов або за взаємною згодою Сторін.
5.2. У разі, якщо будь-яке положення Договору, включаючи будь-яку пропозицію, пункт або частину, визнається таким, що суперечить закону, або недійсним, це не вплине на інші положення, що не суперечать закону, вони залишаються в повній силі і є дійсними. У свою чергу будь-яке недійсне положення, або положення, яке не може бути виконано, без подальших дій Сторін, вважається зміненим, виправленим в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення його дійсності і можливості виконання.
5.3. Замовник надає згоду використовувати (обробляти) персональні дані, надані в рамках Договору з метою забезпечення реалізації податкових, господарських відносин (у томі числі з метою отримання Замовником рекламних повідомлень про Послуги, які реалізуються Виконавцем), відносин у сфері бухгалтерського обліку, та відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 року.
5.4. Виконавець не несе відповідальності за отримання, зберігання, обробку, використання і розкриття персональних даних Замовника третім особам, які не перебувають під управлінням Виконавця.
5.5. Виконавець отримує і має право використовувати таку інформацію, в тому числі, персональні дані Замовника (осіб, для яких Замовник замовляє Послуги): ім’я, прізвище, по батькові, номер телефону, адреса електронної пошти.
5.6. Виконавець вправі в односторонньому порядку вносити зміни в даний Договір, у тому числі шляхом затвердження нової редакції Публічної оферти.
5.7. Зміни до Договору набувають чинності з наступного дня після оприлюднення Виконавцем інформації про ці зміни.
5.8. Виконавець не несе будь-якої відповідальності у випадку, коли інформація про зміну Договору, що оприлюднена в порядку та в строки, установлені цим Договором, не була отримана та/або вивчена та/або правильно зрозуміла Замовником.
5.9. У випадку якщо під час надання Послуг, передбачені додаткові витрати, Користувач оплачує їх самостійно. А у випадку, якщо Користувач за власними причинами не може або не хоче проводити оплату самостійно, Замовник може це зробити від імені Замовника та за кошти Замовника. В будь-якому випадку вважається, що купівля товарів чи оплата послуг, що передбачені даним пунктом, здійснюється безпосередньо Замовником. Кошти, сплачені користувачем на користь третіх осіб, не включаються у вартість послуг Виконавця.
5.10. Виконавець може виступати посередником між Замовником та іншими суб’єктами підприємницької діяльності, що надають послуги з тимчасового розміщення (проживання), харчування, екскурсійних, розважальних та інших послуг.
5.10. Матеріали і будь-яку інформацію, що надаються в рамках Послуг або на Сайті, Замовник може використовувати тільки для особистого некомерційного використання, за винятком випадків, коли Користувач отримав письмовий дозвіл Виконавця на їх використання в інших цілях. Використання Послуг не дає Замовникові права матеріальної або інтелектуальної власності на використовувані Послуги або матеріали.
5.11. У всіх випадках, які не передбачені цією офертою, Сторони керуються чинним законодавством України.